Είδαμε τη Μαρίνα Σάττι στο VOX

 
REVIEWS

Εντυπωσιακή μεν, αλλά...

 

Του Δημήτρη Κανελλόπουλου

Την προηγούμενη φορά που είδα live τη Μαρίνα Σάττι στον Κήπο του Μεγάρου έμεινα εντυπωσιασμένος. Το περασμένο καλοκαίρι. Τα είχαμε πει πάλι τότε, εξαιρετικά ταλαντούχα, πολύ σέξι, σπουδαίες ιδέες.

Χθες το βράδυ στο Vox ωστόσο ήταν διαφορετικά. Χειρότερα θα έλεγα αν και τα συστατικά ήταν εν πολλοίς τα ίδια. «Παίρνει την παράδοση και παρουσιάζει κάτι εντελώς διαφορετικό και πρωτοποριακό. Ανατολή και Βαλκάνια αλλά με beat. Τσιφτετέλι σε remix. Με τον τρόπο που το κάνει δεν υπάρχει άλλος στην Ελλάδα». Ισχύουν όλα αυτά αλλά χθες δεν λειτούργησαν και τόσο, η αληθινά διονυσιακή φάση του καλοκαιριού δεν δημιουργήθηκε.

Στις 10 βγήκε στη σκηνή η Σάττι και αφού προηγήθηκε ένα μισάωρο dj-set από αδιάφορο έως εντελώς αχρείαστο. Και βγήκε εντυπωσιακά μέσα σε ένα σκηνικό με διάφορα video wall πίσω και γύρω της. Ντραμς, κρουστά, πνευστά και δύο -μόνο- συμπληρωματικές φωνές. Πυρήνας του live το ντεμπούτο της άλμπουμ Yenna αλλά έπαιξε κι άλλα, διάφορες διασκευές. Και διάφορα άσχετα, όπως ένα viral βίντεο από την Τουρκία. Καλύτερη στιγμή της συναυλίας το δεύτερο μόλις τραγούδι, το «Σπίρτο και Βενζίνη», με το «ρίξε στο κορμί μου σπίρτο να πυρποληθώ» να δίνει το έναυσμα για χορό.

Η ίδια πολύ επικοινωνιακή, απευθυνόταν διαρκώς στο κοινό, περισσότερο από ό,τι χρειαζόταν, παρολίγο να γίνει Αργύρης Μπακιρτζής στο τέλος. Ο κόσμος πάντως παρά τα κενά και την έλλειψη ροής, μάλλον το απολάμβανε. Αλλοι είναι καθώς φαίνεται οι περίεργοι της υποθέσεως...

Εν κατακλείδι να επαναλάβουμε πως η Σάττι, έστω και αργά, κάνει κάτι το μοναδικό στην ελληνική μουσική σκηνή. 

 

REVIEWS