Είδα (από το σπίτι) το live της Νατάσας Μποφίλιου
Παρουσίαζε κάποιες διαφορές η streaming συναυλία της Μποφίλιου από το VOX σε σύγκριση με άλλες του είδους.
Του Δημήτρη Κανελλόπουλου
Η βασική διαφορά, ότι δεν ήταν live streaming. Οπότε και η παραγωγή ήταν πιο άρτια και περισσότερο δουλεμένη. Επίσης, επειδή ακριβώς δεν ήταν live, δεν είχαμε αυτά τα αμήχανα που οι καλλιτέχνες μιλούν προς την κάμερα χωρίς να παίρνουν απάντηση μια και δεν υπάρχει αμφίδρομη σχέση. Είδαμε δηλαδή, τώρα με τη Νατάσσα, κάτι πιο ολοκληρωμένο και περισσότερο αποστασιοποιημένο. Προσωπικά το προτιμώ.
Η Νατάσσα Μποφίλιου, ο Θέμης Καραμουρατίδης και ο Γεράσιμος Ευαγγελάτος παρουσίασαν για πρώτη φορά την «Εποχή του Θερισμού», το τελευταίο τους άλμπουμ. Σε μία συναυλία μέσα από το VOX, μία «οπτικοακουστική παραγωγή ειδικά σχεδιασμένη για livestream».
Οι συνθήκες είναι γνωστές και πρέπει για κάποιο διάστημα, δύο-τρεις μήνες εύχομαι και όχι παραπάνω, να τις υποστούμε: θα βλέπουμε συναυλίες από το σπίτι. Οχι ό,τι το καλύτερο (βαρέθηκα). Κυριακή βράδυ, γύρισα νωρίτερα από την εφημερίδα, και άραξα. Καναπές, ποτό, δυνατά ο ήχος και ξεκίνημα ακριβώς στις 9. Δεδομένης της φάσης, ήταν σούπερ.
Η Νατάσα έπαιξε παλιά και καινούργια κομμάτια, μία ώρα και τρία τέταρτα κράτησε το live, πολύ ηλεκτρισμός αλλά κι ένα ακουστικό σετ με την ίδια και τον Θέμη Καραμουρατίδη στον καναπέ. Η ερμηνεία της ήταν πιο συγκρατημένη όπως και η κίνησή της επί σκηνής λόγω προφανώς της σκηνοθεσίας. Ωραία και live τα νέα της κομμάτια (αν και ομολογώ πως ο δίσκος μου φάνηκε πιο αδύναμος σε σχέση με προηγούμενες δουλειές της).
«Δημιουργήσαμε για σας μια exclusive online performance, ένα αυτόνομο καλλιτεχνικό γεγονός φτιαγμένο με ειδικούς όρους» έλεγαν στην παρουσίαση του live στο δελτίο τύπου και αποδείχθηκε πως είχαν δίκιο. Αξιζε, ναι.
Αντε να έρθει το καλοκαίρι να δούμε την παράσταση και ζωντανά.