Ο βετεράνος αλλά αειθαλής Νίκος Λώρης, έδωσε μία ενδιαφέρουσα συνέντευξη στον Μάκη Μηλάτο και τον Τάσο Βογιατζή.
Μπορείτε να τη διαβάσετε ολόκληρη στο Avopolis, είναι πολύ χορταστική. Και πολλοί θα έχουν αντιρρήσεις σε πολλά απ' όσα λέει. Δικαίως.
Εδώ, εμείς, επιλέξαμε κάποιες αιχμές που αφήνει για άλλους διοργανωτές ή ακόμα και για χώρους διεξαγωγής συναυλιών όπως η Πλατεία Νερού.
--) Η μεγάλη αλλαγή νομίζω είναι στο ήθος των ανθρώπων που έχουμε στη δουλειά μας. Για να πω την αλήθεια, εγώ κάθε μέρα νοσταλγώ εκείνες τις μέρες και τους ανθρώπους που συμμετείχαν εκείνη την εποχή. Υπήρχε ανταγωνισμός αλλά υπήρχε και συνεννόηση
--) Είναι κακές διοργανώσεις κατά τη γνώμη μου - και δεν το λέω ανταγωνιστικά, αλλά αντικειμενικά. Είναι σε χώρους με προβλήματα, που είναι κακοί για φεστιβάλ και για πολύ κόσμο, και δείχνει και την κακή διάθεση για το τι είναι ανταγωνισμός και συναγωνισμός - που δεν ίσχυε το ‘86, το ’96.
--) Για να λέμε τα πράγματα όπως είναι. Τα μηχανήματα που στήνονται στο Terravibe είναι πολύ καλά και είναι τα ίδια που στήνονται και στη Πλατεία Νερού για παράδειγμα. Στο Terravibe το αποτέλεσμα είναι τεχνικά άψογο, ενώ στην Πλατεία Νερού οι φανς διαμαρτύρονται... Ο χώρος φταίει. Ακούει πιο καλά κάποιος στο Σούνιο, παρά αυτός που είναι 60 μέτρα από τη σκηνή. Αλλά τώρα είμαστε στο 2023 κι ο κόσμος που πληρώνει 50, 100, 200 ευρώ θέλει κάτι καλύτερο.
--) Επίσημα οι [Ελληνες] οργανωτές ανεβάζουν τις τιμές. Ανακοινώνουν έναν τιμοκατάλογο, αλλά δεν λένε ούτε πόσα εισιτήρια θα διαθέσουν π.χ. με 50 ευρώ, ούτε μέχρι πότε. Αυτό είναι χειραγώγηση της αγοράς. Πας να πάρεις εισιτήριο με 50 και σου λένε: Τελειώσανε, έχει μόνο με 70 ή με 90. Πόσα εισιτήρια έβγαλε με 50 ευρώ; Που είναι οι ρυθμιστικές αρχές