Παρεμβάσεις στον αλγόριθμο για τα πιθανά «σουξέ»
Το Spotify ανακοίνωσε ότι αρχίζει να δοκιμάζει μια νέα υπηρεσία, όπου καλλιτέχνες και εταιρείες θα μπορούν να επιλέγουν κάποια τραγούδια τους, τα οποία θεωρούν ως πιο «πιασάρικα» και θα τα προωθούν μέσα από τα διάφορα κανάλια της εταιρείας streaming.
Σύμφωνα με το Spotify, η νέα υπηρεσία θα λειτουργεί ως εξής: οι καλλιτέχνες θα επιλέγουν κάποια τραγούδια που θεωρούν ότι μπορούν να γίνουν επιτυχία και η εταιρεία θα προσθέτει ένα σήμα που θα τους επιτρέπει να ανεβαίνουν ψηλά στους αλγόριθμούς της.
Αρχικά, η νέα υπηρεσία θα εφαρμόζεται σε ορισμένες μόνο λειτουργίες της εφαρμογής του Spotify, όπως στο Spotify Radio και το Autoplay, ωστόσο, δεν αποκλείεται να ενσωματωθεί και σε άλλες υπηρεσίες και playlists, στο εγγύς μέλλον.
«Αμοιβή προβολής»
Φυσικά, όπως εξήγησε η εταιρεία, το «πουσάρισμα» αυτό συγκεκριμένων τραγουδιών δεν θα γίνεται δωρεάν: οι καλλιτέχνες και οι εταιρείες θα δεχθούν να λαμβάνουν μειωμένα έσοδα από τα streams τους, ως «αμοιβή προβολής» προς το Spotify, αλλά δεν θα πληρώνουν κάτι εξαρχής.
Η ιδέα είναι ότι αν ένα τραγούδι που προμοτάρεται κατ’ αυτό τον τρόπο πάει καλά, τότε συνολικά οι καλλιτέχνες θα δουν αύξηση στα streams της μουσικής τους, άρα και αύξηση στα χρήματα που λαμβάνουν από το Spotify ως δικαιώματα.
Όσον αφορά στην αμοιβή του Spotify, η εταιρεία δεν έχει προσδιορίσει ποιο θα είναι το ύψος της, ωστόσο, άφησε να εννοηθεί ότι θα καθοριστεί από τα αποτελέσματα της πιλοτικής εφαρμογής της νέας αυτής υπηρεσίας.
Επίσης, ξεκαθάρισε ότι πολλά θα εξαρτηθούν και από το ενδιαφέρον των ακροατών, καθώς αν κάποιο από τα προβαλλόμενα τραγούδια δεν πάει καλά, τότε θα σταματάει και το «πουσάρισμά» του, ενώ και το promotion θα εξαρτάται και από τις προτιμήσεις του κάθε χρήστη.