Εχετε σκεφτεί αλήθεια, (από) πότε ξεκινάει και πότε τελειώνει ένα live; Πόσοι και με ποιο τρόπο εμπλέκονται;
Ζητήσαμε από την Κατερίνα Σταματάκη, Πρόεδρο του Πανελλήνιου Συνδέσμου Διοργανωτών Πολιτιστικών Εκδηλώσεων και ιδιοκτήτρια της εταιρίας παραγωγής Prospero να μας δώσει ένα πλάνο για μία ελληνική συναυλία.
«Θα σας αναφέρω ποιοι και πόσοι εμπλέκονται σε μία μεγάλη παραγωγή πχ της Νατάσσας Μποφίλιου για να καταλάβετε πόσος κόσμος μένει χωρίς δουλειά όταν οι εταιρείες παραγωγής δεν μπορούν να πραγματοποιήσουν συναυλίες» λέει στο Loaded.gr κι εμείς αρχίζουμε να μετράμε.
1) στήσιμο της παραγωγής
με εταιρεία προβολής κι επικοινωνίας της παράστασης
με artistic director
με εταιρεία που διαχειρίζεται τα social media
με στυλίστα
με φωτογράφο
με μακετίστα
με εταιρεία που θα ετοιμάσει τα promo video
2) συνεργασία με τη δισκογραφική
3) συνεργασία με διαφημιστικές εταιρείες
για outdoor
για social campaign
για digital campaign
4) συνεργασία με δικηγόρο για όλες τις συμβάσεις
5) με το λογιστήριο της εταιρείας για τη μισθοδοσία όλου του προσωπικού
6) συνεργασία με εταιρεία security για την προστασία του κοινού
7) επιλογή εταιρείας ticketing για την πώληση των εισιτηρίων
8) επιλογή εταιρείας ήχου για τη φωτιστική και ηχητική κάλυψη της συναυλίας
9) διαφορετικές εταιρείες ενοικιάσεως οθόνης
back line
roof stage
εξέδρας
μπαριέρες
γεννήτριας
10) εταιρεία για τη φωτογράφιση και τη βιντεοσκόποηση της παράστασης
11) εταιρεία catering για την τροφοδοσία στα καμαρίνια
12) προσωπικό παραγωγής για την πραγματοποίηση της συναυλίας (διευθυντής παραγωγής, οργάνωση παραγωγής, βοηθοί παραγωγής, βοηθός σκηνής)
13) ηλεκτρολόγος, σχεδιασμός φώτων, φωτιστής
14) σχεδιασμός ήχου, ηχολήπτης foh, ηχολήπτης stage
15) μουσικοί
16) τεχνικοί σκηνής
17) εργάτες γενικοί
18) εργάτες καθαριότητας
19) μακιγιέζ, κομμωτής
20) εταιρεία ενοικιάσεως van και αυτοκινήτων
21) ασφαλιστική εταιρεία για την ασφάλιση της συναυλίας (βροχή, αστική ευθύνη, ασθένεια, ατύχημα κλπ)
22) παροχή ιατρού, παροχή πρώτων βοηθειών, παροχή ασθενοφόρου
23) παραγωγή και πώληση ειδών merchandise (μπλουζάκια, διαφημιστικά, cd κλπ)
24) τυπογραφεία (προγράμματα, αφίσες, εισιτήρια)
25) εταιρείες διανομής διαφημιστικού υλικού, αφισοκολλητής
Επίσης
26) μεταφορά (οδική και αεροπορική) για μία συναυλία που πραγματοποιείται εκτός έδρας πχ Θεσσαλονίκη
διαμονή και διατροφή.