Και βοηθά στη διασπορά της νέας μουσικής...
Πολλοί το έχουν κατηγορήσει ως ένα ακόμα κόλπο της Κίνας για να παρακολουθεί τη Δύση. Άλλοι το θεωρούν ένα trend που σύντομα θα ξεφουσκώσει. Ωστόσο, το TikTok όχι μόνο αποτελεί τη νέα τρέλα στα social media αλλά αυτή τη στιγμή το έχουν κατεβάσει σε περισσότερες από ένα δισεκατομμύριο συσκευές στον κόσμο (εξαιρώντας μάλιστα την Κίνα) και δείχνει να είναι ο νέος trendsetter στη μουσική.
Για όσους δεν το γνωρίζουν, το TikTok επιτρέπει στους χρήστες να φτιάχνουν μικρά video διάρκειας από 3 έως 60 δευτερόλεπτα στα οποία μπορούν να επιλέξουν μουσική και να κάνουν lip-syncing σε γνωστά τραγούδια.
Αποτέλεσμα; Σύμφωνα με το pitchfork.com ένα καυτό video της Emily Ratajkowski να λικνίζεται και να κάνει κακό lip-syncing υπό τους ήχους του «Supalonely» εκτόξευσε τη Νεοζηλανδή BENEE που το ερμηνεύει στην κορυφή των trends και το τραγούδι μπήκε στο Βillboard hot 100 στα τέλη Μαρτίου, λίγες ημέρες μετά το video της Ratajkowski και τέσσερις μήνες μετά την κυκλοφορία του.
Το τραγούδι είχε πρωτοχρησιμοποιηθεί από μια πιτσιρίκα φοιτήτρια στις 7 Φεβρουαρίου και σύντομα άρεσε σε πολύ κόσμο και άρχισε να γίνεται γνωστό. Όχι μέσω των κλασικών media (ραδιόφωνο, τηλεόραση, υπηρεσίες streaming κλπ)αλλά μέσω ενός «light» μέσου κοινωνικής δικτύωσης.
Σήμερα, περισσότερα από 10 εκατομμύρια video υπό τη μουσική υπόκρουση του Supalonely έχουν φτιαχτεί, ενώ ο Elton John στα μέσα Μαρτίου το αποκάλεσε την κορυφή της νέας παγκόσμιας επιτυχίας.
Αν μπορεί να βγει ένα πρώτο συμπέρασμα από την επιτυχία του Supalonely, αυτό δεν είναι άλλο από το γεγονός ότι πλέον η μουσική βιομηχανία έχει αλλάξει τόσο πολύ που αρκεί μια νεαρή φοιτήτρια να λικνίζεται υπό τους ήχους ενός συγκεκριμένου τραγουδιού για να γίνει αυτό επιτυχία μέσω μιας κοινωνικής εφαρμογής.
Power to the people; Μένει να απαντηθεί.